Pytania i odpowiedzi

Good4me – pytania i odpowiedzi

1. Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Tak, jeśli jesteś konsumentem i produkt był zakupiony z dostępnej w sklepie sprzedaży, pod warunkiem, że nie nosi śladów użytkowania i ma wszystkie metki. Zwrot na podstawie zakupionej faktury/paragonu. (Procedura zwrotu produktu opisana jest w zakładce: Zwroty i reklamacje)

Nie ma możliwości zwrotów produktu personalizowanego zrealizowanego na indywidualne zamówienie.

2. Jakie są warunki reklamacji?

Zakupiony towar podlega reklamacji pod warunkiem, że nabywca posiada dowód jego zakupu ( fakturę/paragon).
(Procedura zwrotu produktu opisana jest w zakładce: Zwroty i reklamacje)

3. Jakie są sposoby dostawy produktów?

Zamówione produkty ze stałej oferty sprzedaży ( o ile są dostępne na magazynie) wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu wpływu płatności na naszym koncie.

Przesyłki dostarcza firma kurierska DPD

Poczta Polska

InPost

(Szczegółowe informacje opisane są w zakładce: Czas realizacji zamówienia)

5. Jak długi jest czas oczekiwania na zakupione produkty?

Czas dostawy produktu dostępnego zależy od rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Czas realizacji zamówień dostępnych na terenie RP wynosi od 2 do 7 dni roboczych. W przypadku opóźnień spowodowanych na przykład niedostępnością materiałów powiadamiamy kupującego mailem o terminie dostępności.

Czas dostawy produktu personalizowanego, realizowanego na indywidualne zlecenie  to zazwyczaj 15 do 30 dni roboczych od daty akceptacji projektu graficznego ( czas finalny realizacji zamówienia zależy od zakresu zlecenia i ustaleń stron).

6. Czy możliwe jest zamówienie małej ilości produktów personalizowanych (na przykład kilku sztuk)?

Nie, produkty realizowane na indywidualne zamówienia ( znakowane lub nie znakowane) realizujemy tylko według poniższych nakładów:

Nakład minimalny: 100 sztuk

100 sztuk
300 sztuk
500 sztuk
1000 sztuk
powyżej 1000 sztuk

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium